Publikacja planu postępowań zamówień publicznych to jeden z obowiązków jakie ma zamawiający (m.in jednostka samorządu terytorialnego, administracja rządowa), w celu przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego.
Plan ten zawiera informacje dotyczące zamówień publicznych, które zamawiający zamierza przeprowadzić w danym roku. Początek roku to dla zamawiających czas na jego przygotowanie i publikację.
Aby przybliżyć temat planowania ogłaszamy: “TYDZIEŃ Z PLANOWANIEM i WNIOSKAM”, czyli wszystko o planowaniu zamówień i wszczęciu postępowania.
Spotkania z ekspertami, zamawiającymi, wasza ulubione Q&A, na którym każdy może zadać pytania oraz przedstawienie gotowego narzędzia wspomagającego proces planowania i wszczęcia postępowania.
Podczas wydarzeń dowiesz się:
- czym jest strategia zakupowa, czy to PRZYMUS EFEKTYWNOŚCI?
- jak szacować wartość zamówienia,
- jakie dobrać metody szacowania, żeby wykazać należytą staranność,
- jak ułożyć proces planowania w jednostce, aby był efektywny,
- o szansach i zagrożeniach w procesie planowania z perspektywy zamawiającego,
- krok po kroku o wszczęciu postępowania i ścieżkach akceptacji,
- co powinien zawierać wniosek o wszczęcie postępowania,
- jakie pytania i wątpliwości dotyczące przygotowania postępowania mają uczestnicy rynku zamówień.
Wydarzenie jakiego jeszcze nie było!
Dlaczego?
Przez cały tydzień, każdego dnia przeprowadzimy jedno wydarzenie on-line w tematyce strategii planowania, szacowania zamówień i wszczęcia postępowania.
Wielu ekspertów, jeden cel:
Przedstawienie drogi do efektywniejszego udzielania zamówień!
Kiedy? Od 13 do 17.02.2023 roku
O której? Codziennie o 10:00!
Zapraszamy! PRZEJDŹ do wydarzeń klikając w poniższy przycisk 👇