Przystępując do wypełniania ogłoszenia o zamówieniu na platformie e-zamówienia, zamawiający powinien mieć wcześniej utworzone w kretotrze na platformazakupowa.pl postępowaniaie w wersji “robocze”.
Dzięki temu zamawiający uzyska link do strony prowadzonego postępowania, którą jest platformazakupowa.pl.
Po wybraniu w kreatorze odpowiedniego trybu postępowania na platormazakupowa.pl, zamawiający uzyska link. Będzie wyglądał tak: https://platformazakupowa.pl/transakcja/123456 – numer przykładowy, system utworzy unikalny numer). Numer ten należy wpisać (skopiować) w ogłoszeniu o zamówieniu jako strona prowadzonego postępowania.
Każdorazowe wybranie trybu zmienia jego numer ID postępowania.
Każde postępowanie zapisuje się w wersjach roboczych. Stamtąd należy wystawić dane postępowanie o konkretnym numerze ID wpisanym do dokumentacji, jeśli przerwano pracę nad nim w kreatorze postępowań.
Wersje robocze postępowań znajdują się po kliknięciu na kafelek Postępowania – Twoje postępowania – Wersje robocze. Ważność postępowań w wersji roboczej to 90 dni.
A jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda proces publikacji przetargu na platformazakupowa.pl, obejrzyj odcinek na naszym kanale YouTube PRZETARGowa! 👇