Jak działa OSOBISTY ASYSTENT planowania ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH? Jak planować zamówienia?
Dzisiejszy odcinek to materiał, w którym opowiemy Wam o funkcjonalnościach osobistego asystenta postępowań zakupowych, którego celem jest wyeliminowanie błędów w procesie udzielenia zamówienia. 💡
Omawiamy między innymi takie zagadnienia jak:
- sposób działania,
- przewagi asystenta nad innymi portalami,
- zbieranie danych i kategoryzowanie danych,
- personalizacja formularza zgłaszania potrzeb.
Po obejrzeniu odcinka koniecznie zapisz się do NEWSLETTERA! To pierwszy krok do perfekcyjnego planowania zamówień publicznych! 😀 ZAPISY 👈
00:00 Wstęp
00:27 Czym jest AsystentOS?
00:53 Wprowadzenie do odcinka.
01:35 Skąd wziął się pomysł na AsystentOS?
04:16 Jakie przewagi ma AsystentOS nad innymi portalami?
08:03 Uniezależnienie od doboru platformy.
09:01 Zbieranie danych i tworzenie protokołów.
09:59 Założenia pierwotne, a finalnie wdrożone.
11:32 Rozwiązania dla Uniwersytetu Wrocławskiego.
13:15 Rozmowy z innymi uczelniami.
15:41 Układanie procesów.
17:00 Jakie są największe problemy zamawiających?
18:18 Kategoryzacja i grupowanie w standardowych rozwiązaniach.
21:08 Kategoryzacja w AsystentOS
22:53 Pierwsze zamówienie.
24:29 Personalizacja formularza zgłaszania potrzeb.
27:01 Podsumowanie i zakończenie.
Wypróbuj osobistego asystenta planowania – sprawdź Asystentosa!
👉 https://asystentos.pl/ KLIKNIJ
Chcesz porozmawiać o platformie zakupowej? Skontaktuj się z nami mailowo:
👉 spotkanie@platformazakupowa.pl
Zarejestruj się na platformie edukacyjnej dla Zamówień Publicznych!
👉 https://przetargos.pl/ KLIKNIJ