Jeśli Ty i Twoja jednostka znajdujecie się w sytuacji, kiedy macie ból głowy związany z wyborem rozwiązania elektronizującego przetargi, to z pewnością zainteresuje Cię tym artykułem. Odpowiemy na pytanie jakimi kryteriami kierowało się ponad 1500 jednostek, które wdrożyliśmy, z których ponad 22 tysięcy Zamawiających proceduje postępowania regulaminowe oraz zgodnie z Ustawą Pzp.
Jak wybrać platformę do elektronizacji przetargów
“Prostota jest szczytem wyrafinowania”
– Leonardo da Vinci
Słowa, które precyzyjnie oddają w jakim kierunku najbliżej Zamawiającym, wybierającym nasze rozwiązanie. Jest to kierunek, którym staramy się podążać.
Minęły już czasy, kiedy to wodotryski i miliony funkcji były najważniejsze przy wyborze oprogramowania. Po odbyciu blisko tysiąca spotkań z Zamawiającymi, wniosek nasuwa się tylko jeden. Oczekiwania nastawione są na narzędzie, które jest proste, nieskomplikowane i skuteczne.
Przejdźmy więc do konkretów.
Prostota
Większość naszych klientów uważa, że swój wybór oparło na podstawie nieskomplikowanego systemu, który z łatwością można obsłużyć co przekłada się na wygodną i sprawną pracę oraz szybkie uruchomienie. Wystawienie przetargu przez platformę nie powinno Tobie zająć więcej niż 2 minuty. Automatyczne szyfrowanie i odszyfrowanie ofert na jeden klik.
Stabilność
Element, bez którego nikt sobie nie wyobraża powierzenia tak odpowiedzialnych zadań, jakimi są zamówienia publiczne. Dzięki temu, że na rynku istniejemy już od 10 lat i mamy olbrzymie doświadczenie związane z elektronizacją, zadbaliśmy o bardzo mocną infrastrukturę, dzięki której zapewniamy stabilność pracy na minimalnym gwarantowanym poziomie 99,7 % roboczogodzin w skali roku liczonym 7/24h.
Wsparcie
Nasi klienci doceniają pomoc, której zawsze udzielamy w sytuacji kiedy tego wymaga. Czy wyobrażasz sobie kryzysową sytuację, kiedy po godz 22:00 potrzebujesz pilnego kontaktu z opiekunem, gdyż przed 24:00 mija termin publikacji, aby zdążyć w czasie?
Jeśli martwisz się o swoich Wykonawców, tutaj też od razu uspokajam, jesteśmy otwarci na pomoc również Wykonawcom, tak aby z łatwością mogli ofertować. Przekonaj się, czym różni się jakość od jakoś w obsłudze.
Archiwizacja
Wszyscy nasi dotychczasowi klienci, którzy wdrożyli platformazakupowa.pl mogą spać spokojnie jeśli chodzi o kwestie wszystkich dokumentów przesłanych lub wygenerowanych na platformie.
Nawet po 10 latach błyskawicznie jesteś w stanie odszukać interesujący Cię dokument z danego postępowania. Pamiętaj, że w przypadku awarii Twojego komputera, zawsze możesz się zalogować na swoje konto i pobrać całą dokumentację raz jeszcze.
To właśnie Ty, masz realny wpływ na rozwój platformy
Platforma rozwijana jest dzięki Waszym opiniom i pomysłom. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, które usprawnią Zamawiającym pracę. Uważamy, że podążając tylko tym kierunkiem jesteśmy Wam w stanie zapewnić narzędzie bliskie ideału 🙂
To właśnie wyżej przedstawione aspekty, najczęściej decydują o podjęciu decyzji współpracy z nami. Jeśli chciałbyś się dowiedzieć więcej lub doradzić co do wyboru usług – chętnie porozmawiamy i doradzimy.