A gdyby w sytuacji kryzysowej można było umówić się na pomoc przy wystawieniu przetargu nawet o 22:00? Postaw na jakość!
Szeroko rozumiany “support” jest jednym z najważniejszych aspektów, dzięki któremu podejmowana jest decyzja o współpracy przy modelu SaaS (kupujemy usługę wraz z systemem, a nie sam system). Oczywiście, sam wybór odpowiedniego systemu jest bardzo istotny, ale czym byłby system bez dobrego wsparcia?
Doskonale widzimy to po naszych Klientach, którzy swój wybór motywowali tym, że na każdym etapie pracy na platformazakupowa.pl mogą się zwrócić o pomoc do działu Centrum Wsparcia Klienta lub, co ważne, do indywidualnego opiekuna. Dodam więcej, pomoc zapewniamy również Wykonawcom, którzy nie mają doświadczenia w elektronicznym ofertowaniu.
Moje doświadczenie w “terenie” z Zamawiającymi potwierdza regułę, że jeśli dochodzi do rozważań, które rozwiązanie wybrać (bezpłatne vs komercyjne), to czynnikiem decydującym jest wsparcie. Zamawiający chce mieć zapewnione bezpieczeństwo i komfort w postaci opiekuna, który pomoże mu na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Zawsze przy Tobie
Doskonałym przykładem jest sytuacja, kiedy jeden z Zamawiających musiał ogłosić w TED postępowanie unijne tego samego dnia, z uwagi na niecierpiące zwłoki terminy. Po kontakcie z naszym Centrum Wsparcia Klienta, umówił się na dość nietypową godzinę. Była to 22:00, gdyż wtedy mijało 48h od wysłania ogłoszenia i mógł ogłosić postępowanie jeszcze w danym dniu roboczym. Opiekun pomógł wystawić przetarg, tym samym zminimalizował Zamawiającemu dawkę stresu. Ta sytuacja pokazuje, jak mocno platformazakupowa.pl stawia na obsługę klienta. Nie jesteśmy obojętni wobec potrzeb klientów i potrafimy być elastyczni.
Pamiętaj, że w dobie elektronizacji nie jesteś pozostawiony samemu sobie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie elektronizacji zamówień publicznych, platform lub po prostu chcesz zobaczyć jak to wygląda od środka – zapraszamy do kontaktu.
Dajemy gwarancję
Zdajemy sobie sprawę, że każdy może napisać to, co my powyżej, ale tylko u nas otrzymasz gwarancję satysfakcji. Masz 60 dni od szkolenia, aby ocenić jakość naszej pracy. Gdybyś był niezadowolony, zwrócimy Ci 100% opłat, w tym także za szkolenie. Robimy to, gdyż wierzymy w jakość swojej pracy i chcemy abyś poznał różnicę w jakości obsługi. Chcesz poczuć różnicę?
Umów się na spotkanie.